Впровадження педагогічних
технологій – важка, але цікава робота. Діяльність вчителя повинна бути
спрямована на допомогу учням у подоланні труднощів в пізнанні і застосуванні
знань. Необхідно розвивати наступні навички: думати, аналізувати, осмислювати
ідеї і на основі цього шукати потрібну інформацію, вміти застосовувати її в
конкретних ситуаціях, формувати та відстоювати власну думку. Задача вчителя
полягає у формуванні ключових предметних компетентностей учнів під час вивчення
математики. Саме цьому сприяють різноманітні
інноваційні форми роботи та технології навчання математики.
пʼятниця, 4 грудня 2015 р.
Автопортрет вчителя та особистості
Автопортрет вчителя та особистості
Я – вчитель. Хоча в дитинстві я не розсаджувала своїх іграшок та не вчила їх читати. В школі я була дуже активною, гарно вчилася, любила математику, але зовсім не намагалася командувати своїми однокласниками. Колись, ще в попередньому столітті, вступаючи до ОДУ імені І.І. Мечникова на механіко-математичний факультет, я обрала спеціальність «Прикладна математика», яка не пов’язувалась з роботою у школі. Та доля мала щодо мене зовсім інші плани.
Підписатися на:
Дописи (Atom)